Rabu, 28 Ogos 2013

Esok ke Perlis!

Assalamualaikum semua..  Alhamdulillah hujung minggu lepas yong telah lalui banyak aktiviti. From Sungai Petani to Teluk Intan to Kuala Lumpur to Malacca and now di Sungai Petani semua.. bayang dari utara ke selatan patah balik ke utara semua.. boleh patah pinggang rasanya hehe nasib baik la yong memang pengguna Korset Premium Beautiful tegar.. Dengan pakai Long Girdle. Alhamdulillah dapat support pinggang dan tulang punggung yong.. Kalau tak pakai, aduh! sakit ya amat.. so baik pakai sepanjang perjalanan :)

So aktiviti hujung minggu lepas yong akan update kemudian ya.. nak inform u all pembaca di blog yong, InsyaAllah esok yong akan ke Perlis ya.. nak hantar stokMINERAL COFFEE kepada agen yong di sana,, syukur sangat dengan rezeki yang Allah beri.. ramai betul order coffee dengan yong. Adik yong pun sekarang sama-sama buat business fulltime dengan yong.. Siapa sangka, produk Mineral Coffee ni betul-betul dapat beri kita income dan merubah taraf kehidupan kita.. Kita usaha dan tawakal. InsyaAllah akan ada hasilnya..



Kepada anda diluar sana yang berminat untuk menjadi agen di negeri anda. boleh contact yong ya .. Anda juga berpeluang memenangi percutian ke Gold Coast secara percuma dengan MINERAL COFFEE. Sms yong and ask me HOW!

Jemput baca TESTIMONI MINERAL COFFEE


Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...