Sabtu, 13 Julai 2013

DIAMOND NIGHT 2013 | MINES RESORT CITY

Assalamualaikum semua.. ampun dan maaf dipinta kerana baru berpeluang nak update blog..  dah bersawang dah blog yong sekarang hehe :) oke apa khabar semua? harus lah sentiasa GLAM kan? yong alhamdulillah sihat-sihat sahaja.. makin busy dengan pelbagai project for my team di utara dan kl.. 

Alhamdulillah.rezeki makin mencrurah-curah..pelbagai dugaan dan rintangan yong dapat lalui dengan tenang.. banyak cerita yong nak update dengan u all tau tapi step by step la ya.. untuk entri kali ni yong nak share story about event yang baru je lepas June lalu iaitu Diamond Night.. Majlis kali ni untuk meraikan usahawan yang bergelar Diamond Sales Manager, Double Diamond Manager dan Usahawan yang berjaya merangkul Tabung Kereta.. satu pencapaian yang diusahakan dengan baik dan diraikan dengan meriah oleh semua rakan kongsi..


Alhamdulillah tahun lepas yong dah naik pentas, so tahun ni yong mengiringi rakan kongsi yong pula naik pentas untuk pangkat Diamond Sales Manager..insyaAllah next year, yong naik dua kali amik award! :)


Antara rakan kongsi yang hadir.. terima kasih semua.. next year kita naik lagi k


mentor dan rakan kongsi yang sentiasa ada bersama yong dalam business.. sangat berdedikasi. walaupun buat business secara part time..tapi tindakan sangat komited..


love this picture


my mentor, Shaliza Aziz dan Hanis Haizi


my team beautilicous


from utara.. terima kasih sudi hadir! aura makin menjadi-jadi!


our sifu, barisan Crown Diamond Manager.. merasa pakai baju designer sejak buat business ni..alhamdulillah.satu pencapaian yang perlu lagi digali dan dicanai..


persembahan yang sangat memukau.. seronok sangat.



Kak Ain from Johor Bahru, tahniah dua kali naik pentas this year!


my mentor, Shaliza Aziz dan Sha Khalid


wah penuh esclator tu dengan our team sahaja! next year kasi lebih ramai oke!!


we are GLAMprenuer! doing this business thru social media.. so easy with full guidance, coaching and mentoring.. just follow them!


tahniah kepada rakan kongsi yang naik pentas.. lelaki dalam gambar tu my uncle. pun buat business ni secara part time. siapa kata business ni untuk perempuan jerk? lelaki pun boleh.. GLAMlelaki boleh membantu anda.. just contact us for more info.. :)

wanna be my next protege? contact me

Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
alinacshoppe@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...