Khamis, 18 April 2013

LET'S START OUR FIRST STEP

Assalamulaikum semua. sihat ke? terima kasih kerana masih meneruskan pembacaan anda di blog yong ni :) JUTAAN TERIMA KASIH ye...

ramai yang tanya yong.. cemana yong buat business ni.. susah tak? modal banyak tak? ok.itu semua sangat subjetive nak jawab.. nak kata susah.. buat kerja apa pun susah kan..kalo suruh yong kerja di office.maybe yong pun akan cakap susah sebab yong tak pernah bekerja di office.

yong sebelum buat business online ni, yong hanya bekerja sebagai beautician di sebuah spa di  kedah.. alhamdulillah..gaji Rm500++ macam tu.. kena bersyukur la kan sebab ada juga kerja dan gaji untuk tampung kehidupan seharian.. tapi sekarang yong dah boleh menjalankan business yong sendiri.. tak bermakna yong tak bersyukur dengan kerja dulu tapi yong berusaha nak naikkan taraf kehidupan yong dari masa ke semasa.. tak salah kan kalo berusaha untuk jadi yang lebih baik.. syukur di beri peluang yang hebat ni.. yong menjalankan perniagaan menjadi usahawan GLAM ni dengan modal yang rendah dan sangat terbukti yang business ni memang menjadi-jadi..

thanks kepada kepada rakan kongsi yang beri peluang untuk yong bimbing.. terima kasih sebba bulat hati terima segala ilmu dan didikan yong.. terima kasih juga kepada mentor yong iaitu Hanis Haizi, Sha Khalid dan Shaliza Aziz. segala bimbingan dan tunjuk ajar amat yong harga.ternyata dengan modal yang rendah, kurang keyakinan diri dan tak pandai bercakap ni pun bole merasa kejayaan~ business GLAM yang TIADA risiko.. tak perlu takut kerana business ni berjalan dengan teamwork.


tahniah juga our academy dah berjaya kembangkan business di luar negara seperti Brunei, Singapore, Qatar.. insyaAllah akan bekembang pesat lagi selepas ini.


Top GLAMpreneur Beautilicous
Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413
alinacshoppe@gmail.com


Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...