Selasa, 16 April 2013

AKTIVITI MINGGU LEPAS | PONTIAN - DUNGUN - SEREMBAN

Assalamualaikum semua.. hai u all :) sihat kah? harap semua sihat la ye.. hehe syukur ke hadrat ilahi. masih lagi yong bernafas dan hidup sihat di muka bumi Allah yang luas ni. syukur dilimpahkan rezeki oleh Allah.. rezeki ada dimana-mana.. kita dapat selagi kita berusaha..

today yong nak share about my journey last week, tudia! nampak tak tajuk kat atas.. yong ni dari kedah..singgah la di Kuala Lumpur..dalam minggu yang sama. yong berjaya menjejaki pontian, dungun dan seremban. oke yong tak kata hebat tapi yong sendiri kagum.. dalam hati kata "betul ke yong ni??" haha

syukur sangat di atas sambutan yang sangat menggalakkan oleh semua pelanggan yong.. permintaan untuk korset dan peluang perniagaan sangat meninggi.. yong cuma menggunakan Facebook, Blog, Instagram dan Keek je untuk mempromosikan business yong.. thanks kepada semua yang support yong ya. insyaAllah ada rezeki lebih nak buat kenduri macam Fara Fauzana lah kih kih kih...


yong bukan je sampai seremban..malah lajak ke kuala pilah u all.tak pernah sampai pun sebelum ni.tapi sampai juga akhirny..wah jauh juga kuala pilah ek..tak terfikir sebelum ni hehe.. then ke seremban jumpa business partner.. langkah kanan sebab ada jamuan makan kat ofis dia. yong tumpang sekaki.. alhamdulillah..kenyang dan sedap sangat makanan tu..


Trip ke dungun pula yong pergi bersama business partner, sebelum bertolak sempat lagi yong makan pagi di kedai nasi lemak sedap di taman tenaga di cheras..memang awesome! then yong gerak ke Dungun dalam pukul 8.30 gitu.sampai dungun 5 jam kemudian.. selepas habis kerja.yong ke kerteh dan terus ke Balok, Kuantan.. jumpa kawan lama disana..langkah kanan juga sebab ada kenduri di rumah beliau.alahai.. nasi hujan panas yang disajikan tu memang sedap sangat.yong ni yang tak suka makan daging pun makan lauk daging tu sebab sangat lembut dan memang oke la dengan tekak yong.. memang perjalanan sangat panjang hari tu tapi sangat berbaloi.insyaAllah business partner yong bakal berkembang di Terengganu pula lepas ni..

haa..tak lupa perjalanan ke pontian.ambil masa dalam 3 jam lebih juga nak sampai ke tempat yang nak dituju.. memang nampak banyak tanaman nenas..seronok je.. 


last but not least, setiap malam hari Jumaat yong akan cuba hadirkan diri ke class GLAM. disini tempat yong timba ilmu lebih mendalam lagi tentang produk dan strategy pemasaran dalam social media marketing.paling best bila class ni FREE.. dulu nak belajar tentang facebook kat kursus pun kena bayar rm100 tau.. datang je class ni.. cara nak guna Instagram pun akan diajar secara detail hehe :) menarikss tak?

oke..minggu ni punya aktiviti dah bermula.. esok yong akan ke Batu Pahat, Lusa ke Pahang ..anyone nak tahu pakej side income untuk student dan suri rumah bole contact yong cepat tau :) yong bole bantu anda.. insyaAllah.

Jumpa nanti yee



Top GLAMpreneur Beautilicous
Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413
alinacshoppe@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...