Selasa, 1 Januari 2013

ROAD TOUR SELATAN | JOHOR BHARU


Setelah berakhirnya sesi roadtour ke Pantai Timur, now yong nak bercerita tentang sesi roadtour ke Selatan pula.. perjalanan kami bermula pada 1 Disember 2012 dari Kuala Lumpur.. Sampai je di Johor Bharu, kami terus ke Grand Paragon Hotel for business discussion for our team di sana.. banyak yang kami bincankan terutama for our target pada tahun 2013.. insyaAllah semoga semuanya bakal menjadi kenyataan.. amin! 


antara yang dapat hadir.. thanks u ols! dari tak kenal kini kita dan menjadi satu keluarga yang hebat! lelaki pun ada buat business ni tau..


Then malam, kami dinner di Senibong Village..makan seafood u ols! amboi.. sangat lah fresh.. terutama ketam dia..huaaa.. memang yong teruja habis tau.. sangat sedap... jom tengok gambar di bawah..


ketam masak cili rasanya ni hehe..seriously sedap!


lobster masak telur apa tah ni.. pun sedap!


udang masak mentega.. kurang menyengat rasanya  tapi tetap habis licin hehe


sotong celup tepung..  dan ada lagi juadah lain.. nasi makan sikit je yang lebih tu ratah lauk tu ha.. Alhamdulillah.. kenyang! best sangat tempat ni..dari kedai makan ni je dah bole nampak singapore.. huaa.. lama dah tak pergi singapore.. hope pasni dapat la ke sana lagi.. rindu tau nak ke USS hehehe


Then hari kedua yong dan kak ija ke Batu Pahat.. rakan baik yong waktu belajar di Melaka dulu bertunang..so yong sebagai kawan yang baik haruslah ke majlis beliau kan.. heheh nanti yong kahwin eida datang pulak k :p 

Alhamdulillah penuh jadual kami di Johor Bharu..semoga sesi perkongsian dari kami membawa satu titik baru dalam kehidupan anda.. yong hanya membantu dan akan terus membantu anda untuk capai apa yang yong dapat sekarang.. sama-sama kita bergerak dalam satu team oke! BEAUTILICOUS BOLEH!


last session, meeting with partner before balik ke kuala lumpur.


alas perut dengan chezzy wadges from THISTLE HOTEL tempat kami menginap.. memang sedap... next time u ols bole cuba oke? kepada yang nak jumpa yong juga, u ols bole set time dengan yong ye.. just spend  time sebentar dengan yong untuk yong share about our biz online.. just gunakan 2 jam sehari gunakan facebook dan blog secara berkesan dan u ols bole nikmati hasilnya.. u can do it! just contact me a.s.a.p yeahhh! 


ok..terima kasih kerana sudi membaca.. have a nice day!


phone : 0137049413
email: alinacshoppe@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...