Isnin, 21 Januari 2013

ROAD TO SHANGHAI | BUSINESS ONLINE


Alhamdulillah~ bersyukur sangat ke hadrat Ilahi kerana yong masih berpeluang mencari rezeki di muka bumi Allah yang sangat luas ni.. Semoga Allah berikan yong kekuatan dan kesihatan yang baik untuk terus berusaha sampai berjaya ke puncak yang tertinggi disamping membantu rakan-rakan kongsi yong yang lain juga.. seperti yang u ols sedia maklum.. sekarang ni pakej untuk melancong secara PERCUMA telah kembali dan destinasi negara pada kali ini ialah ke Shanghai.. Macam biasa lah! ofcos yong teruja sangat nak pergi melancong lagi..secara percuma dan diberi layanan 5 star gitu! Best tak?


 

Apa yang menarik sangat buat business online dengan jual korset Premium Beautifulbersama yong? Ok.. kepada yang belum mengenali yong secara dekat lagi...jom lepas ni kita bole berkenal rapat lagi ye :) 

  • Bagaimana yong buat business ni? 
  • Susah ke yong jalankan business ni?
  • Modal besar ke yong? 
  • Kena jual barang sorang-sorang ke?


Haaa.. belum lagi jumpa dah tanya macam-macam soalan kan? Oke semua tu yong bole jelaskan dengan lebih terperinci lagi bila kita dah jumpa ye.. nak cerita sekarang risau nanti berlaku salah faham dan message yang yong nak sampaikan kurang jelas.. tapi apa yang yong bole terangkan secara kasar ialah business ni sangat simple, modal flexible, perlu (sangat-sangat perlu) buat business secara berkumpulan sebab kalau business sorang-sorang tak best dan progress lambat nampak..btol tak?? idea pun kena fikir sendiri je kalo buat business sorang-sorang kan? dan business ni ber MENTOR serta paling utama kami menjalan business ni secara ONLINE melalui SOCIAL MEDIA MARKETING seperti



FACEBOOK


BLOG



INSTAGRAM


TWITTER


InsyaAllah yong cuba bantu semua rakan kongsi yong dengan ilmu yang yong ada.. personal guidance akan diberikan kepada anda~ hanya MAHU atau TIDAK sahaja :)

kepada anda diluar sana yang masih mencari-cari business online yang sesuai.. bolehlah menghubungi yong.. just spend time 2 hours per day..insyaAllah yong cuba bantu anda menjana side income dari 4 ke 6 angka sebulan.. 

Sama-sama merasa, sama-sama berjaya.. jumpa di puncak kejayaan.. Go Go Beautilicous! Contact yong untuk keterangan lanjut.


email : alinacshoppe@gmail.com
phone : 013-7049413

1 ulasan:

cydayf berkata...

wah, dah lama tak dengar cite yong, yong.. tahniah yong dah success sekarang :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...