Selasa, 15 Januari 2013

GLOW BY CDM SHA KHALID | ROAD TO SHANGHAI


Salam semua~ hari ni yong bersiaran dari rumah yong di Sungai Petani, Kedah. Alhamdulillah masa selama lima hari berada di Kuala Lumpur yong gunakan betul-betul untuk aktiviti bisnes yong. betul lah orang cakap, KL memang "LUBUK EMAS". kita je yang kena pandai cari kat mana "LUBANG EMAS" tu kan? Alhamdulillah sangat yong memang rasa bertuah kerana sambutan yang diberikan sangat menggalakkan~ tak lama lagi new beautilicous bakal dilahirkan dalam team yong :)

So aka cerita hari ni ek? yong just nak share aktiviti yang yong dan team jalankan pada Sabtu yang lepas.. Alhamdulillah~ Green Leaders Orientation Workshop (GLOW) by CDM Sha Khalid telah berjaya dilaksanakan dengan baik sekali.. yong telah diberi tanggungjawab menjadi emcee pada hari tersebut.. Mulanya agak nervous juga u ols! tapi yong sahut juga cabaran untuk jadi emcee..last-last terus jadi gila microphone haha



ok yong perkenalkan barisan speaker pada hari tersebut iaitu dari kiri Bakal CDM Shaliza Aziz, bakal DDM Refqah, CDM Sha Khalid dan paling kanan yong lah! 


 ini my partner Aisyah Ahmad dari Putra Height. Dari tak kenal sampai menjadi begitu rapat sekarang.. Alhamdulillah, Kak aisyah betul-betul follow apa yang yong share.. dan mendapat hasil yang sangat membanggakan :)



  
kenalkan Bakal DDM Refqah, seorang financial adviser. tapi masih ambil peluang untuk buat business ni bersama kami semua :) thanks di atas segala ilmu yang dikongsi~ sangat-sangat bermanfaat.




Salah seorang my beautilicous from Rawang, Marjiana Sani.. Ibu kepada dua orang anak.Masih giat untuk teruskan business ni. buat business secara parttime melalui FB dan BLOG.. just simple kan? flexilble time :)

  
Slot yang ditunggu-tunggu oleh CDM Hanis Haizi. kata-kata pembakar semangat beliau betul-betul membuka mata dan minda kami~ CONFIRM SHANGHAI!



my leader a.k.a my lovely auntie, bakal CDM Shaliza Aziz~ terima kasih atas perkongsian~ balik dari class yong terus ada appointment with client :) ilmu baik yang ada wajib di amalkan..insyaAllah tak lupa.


  
ini pula sesi testimoni from bakal DDM Norain from JB. wah! yong sangat teruja dengar pengalaman kak Ain.. beliau mengandung pada awal-awal buat bisnes ni dulu. tapi tak langsung mematahkan semangat beliau untuk buat business ni.. buktinya beliau juga berjaya qualify free trip ke Guangzhou dan Paris & London bersama yong~ proud of you kak ain~ suka semangat macam ni~ contoh yang baik untuk biz partner yang lain.




ok this is me.. tak tahu kenapa kepala teleng macam tu.. kan dah macam sawan microphone.. mula-mula je nervous habis! hehe 



Aisyah Ahmad and yong :)



We are Green Leaders Group ready to Shanghai!!!


Alhamdulillah..my team semakin berkembang mekar ke seluruh Malaysia~ ada dari Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Kuala Lumpur, Seremban, Kota Kinabalu, Kota Marudu dan Kelantan~

anyone yang berminat untuk join our team~ let's contact me, i'll show u how we do it~ teamwork!


email : alinacshoppe@gmail.com
phone : 013-7049413

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...