Rabu, 12 Disember 2012

KESAN AWAL BILA MEMAKAI KORSET PREMIUM BEAUTIFUL


Salam sejahtera semua! today yong nak share tentang Kesan Awal Pemakaian Korset PREMIUM BEAUTIFUL..

Side effect pemakaian korset Premium Beautiful ini dipanggil 'Healing Crisis'..Proses ini berlaku kerana kesan proses penyahtoksin dari dalam badan sedang berlaku..keadaan ini adalah berbeza bagi setiap orang..ini kerana ianya bergantung pada tahap kesihatan badan seseorang itu..jangan risau kerana ia bermakna badan kita bertindak balas dgn Premium Beautiful ni...Biasanya'Healing Crisis' yg terjadi ini akan berakhir dalam masa 24 jam bergantung kepada tahap ketoksidan badan masing2.. JOM! CHECK IT OUT..


1. Sakit kepala



Bagi mereka yang kerap sakit kepala dan migrain, pastikan anda minum air masak yg secukupnya.

2) Sakit tulang belakang


Bagi mereka yang selalu mengalamu sakit belakang, ini adalah kerana tindakan awal Premium Beautiful untuk menyelaraskan tulang belakang.

3) Rasa mengantuk


Ada kemungkinan oksigen kurang sampai ke kepala, pastikan minum air masak secukupnya.

4) Terkentut atau sendawa



Bagi mereka yang banyak angin, keadaan ini berlaku kerana tindakan untuk membuang angin. Angin yang banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid. Ini merupakan salah satu tindakan Premium Beautiful iaitu membuang angin melalui kentut dan sendawa.

5) Badan rasa sedikit sakit


Bagi mereka yang selalu demam dan sakit sendi2, ini kerana semasa memakaiPremium Beautiful ia bertindak seperti di dalam proses berurut.

6) Payudara terasa sengal-sengal


Kesan ini terjadi kerana ia di dalam proses untuk memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula payudara seperti zaman remaja. best kan?

7) Berat badan turun


Ini menunjukkan berat badan si pemakai tidak sesuai dengan ketinggian. Fungsi utama Premium Beautiful ialah untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal mengikut ketinggian seseorang. 

8) Gatal-gatal pada anggota badan & bahagian tertentu


Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan2 kehitaman pada pinggang mungkin berlaku, teruskan pemakaian Premium Beautifuluntuk mengeluarkan toksid2 yg berasid di dalam badan. So yong cadangkan, after tanggalkan korset terus mandi ye. dan korset bole terus basuh menggunakna PB wash..

9) Badan terasa cergas dan lebih aktif & lebih ringan

Ini berlaku kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR.


Secara keseluruhannya Premium Beautiful dapat membantu menigkatkan dan memperbaiki tahap kesihatan anada dan yang menariknya anda akan mendapat bonus iaitu bentuk badan yang lebih cantik dan pinggang yang lebih ramping.

Berminat untuk sama-sama merasai kehebatan PREMIUM BEAUTIFUL? with FREE trial & FREE consultion do call me up.


sms/whatapss : 013-7049413
email : alinacshoppe@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...