Khamis, 22 November 2012

ROAD TOUR KE PANTAI TIMUR | KELANTAN, TERENGGANU DAN PAHANG


BEST! tu jerk yang dapat yong gambarkan semasa dalam perjalanan ke Pantai Timur.. teruja betul bila ramai yang nak jumpa untuk dengar business opportunity.. Alhamdulilah.. yong harap sangat dapat membantu anda semua ke arah jalan kehidupan yang lebih baik.. insyaAllah.. 

so this trip memang buat yong KUAT! haha.. praktice make perfect kan? dapatlah yong drive BWM sepanjang perjalanan ke sana.. kan nak beli BMW next year.so this year kena practice habis-habisan la ye dak? next year dah terer dah..tak kekok gitu hehehe


amacam? cool tak? lama-lama dah tak nervous dah nyah :p



perjalanan yong kali ni bersama dua orang beautilicous :) iaitu my mentor, Shaliza Aziz and my partner Fatyiemah Idris.. 


lunch di atas Banjaran Titiwangsa.. makan simple jerk sebab tak nak mengantok sangat nanti.. nice jugak makanan kat sini..sejuk ke cuaca masa tu..


sampai je di terengganu we all dinner meggi ketam! wow~ best sangat..next time p sana mesti nak makan lagi! puas makan ketam besar punya :)


keropok lekor dan dan seafood celup tepung ni yong makan di Teluk Ketapang, Terengganu.. sedap sangat!! u ols shud try :) memang nak makan lagi tau 



perjalanan kami bertiga start from Kuala Lumpur - Utara - Kelantan - Terengganu  - Pahang dan berakhir di Kuala Lumpur semula..  insyaAllah next time yong akan berada di Pantai Timur semula.. thanks kepada yang sudi call/email/sms/pm di facebook bertanyakan tentang korset premium beautiful dan business opportunity.. insyaAllah yong akan beri service yang terbaik untuk anda.. selamat bekerjasama yer.. kepada yang bakal jumpa yong.. jumpa anda nanti oke! 

love u all :)

1 ulasan:

Lokman berkata...

kampung saya di terengganu.. ^_^

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...