Selasa, 13 November 2012

RAMIZAH RAHMAN | NEXT TOP PREMIUM BEAUTIFUL AGENT UTARA


Salam semua :) today yong nak kenalkan one of my business partner from Parit Buntar, Perak. NamanyaRamizah Rahman...nama panggilan mieza..yong kenal miza dari yong tingkatan empat di SMT TARP, Penang. Yong dan Mieza sekelas, satu blok asrama dan teman baik waktu disekolah dulu.. time makan sama-sama, study sama-sama, aktiviti sama-sama.. tak sangka dengan buat business ni pon kami masih bersama.. Allah punya kuasa kan.. dah macam ikatan kami sangat kuat.. Alhamdulillah sampai sekarang masih berhubung rapat...



Makin lama berbisnes makin berseri-seri yong nampak mieza ni.. dah macam artis gitu! hehe dah pandai posing dan baju-baju pun cantik :) satu transformasi yang baik.. kalau dulu nak bercakap pun malu-malu..sejak buat bisnes ni, keyakinan miza makin terserlah.. yong suka tengok perubahan tu..


semoga mieza juga berjaya dalam bisnes ni sama macam mentor-mentor kita yang lain.. tahniah kerana dah berjaya buat satu langkah yang baru.. sekali melangkah miza mesti terus melangkah yer.. yong sentiasa ada di belakang mieza..

so kepada u ols yang berada di sekitar Parit buntar, Ipoh atau Juru bole lah contact mieza jika berminat untuk mencuba korset premium beautiful..kami juga bole berkongsi tentang cara-cara kami menjana income dari 4 hingga ke 6 angka menggunakan facebook dan blog :)

Blog Miza~~~ RAMIZAH RAHMAN 

jom contact mieza 

Ramizah Rahman
019-4156087
Top Premium Beautiful | UTARA

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...