Khamis, 29 November 2012

MAJLIS ULANGTAHUN YANG KE 20 (UT20) | STADIUM MELAWATI SHAH ALAM


Salam semua :) 

Kepada yang friend dengan yong di Facebook dan Twitter sure tahu aktiviti yong weekend lepas kan? hehe best sangat.. sabtu lepas yong ada menghadiri event syarikat iaitu MAJLIS ULANGTAHUN YANG KE 20 (UT20) di STADIUM MELAWATI, SHAH ALAM.. wah teruja habis u ols! semua pakai baju vogue de vass!! fuhhhh.. besttt.

Last Year yong datang bersama kak ija dan my uncle untuk meraikan our CDM di pentas Crown Diamond Manager (CDM).. CDM ni kiranya pangkat paling tertinggi dalam business yang yong buat ni.. so this year we all meraikan our mentor CDM Sha Khalid untuk naik pentas.. next year yong dan kak ija la sure naik pentas pulak kan.. bukan takat naik pentas terima anurgerah..dapat juga merasa pakai baju designer dan income GEMOKSS setiap bulan.. baru berjaya dengan cemerlang dan gemilang kan:) ok.. tanpa tanpa membuang masa..jom kita layan gambar yang ada.. 


Top Green Leaders CDM Sha Khalid, CDM Naa Kamaruddin, bakal CDM Shaliza Aziz


My mentor! cuns tak u ols :)  CDM Sha Khalid dan bakal CDM Shaliza Aziz



ok ni bodyguard we ols haha..nak juga amik gambar! :p



my brother, Hafiz Zulkarnaind



ok now kita berkenalan dengan team yong..ada yang dari Sungai Petani, Penang, Hulu Langat, Kelantan, Kuantan, Port Dickson dan Perak





team utara





orang kuat Beautilicous hehehe




 bakal CDM Shaliza Aziz dan bakal DDM Norain Mohd Nizar


Fatin and me :) Fatin from Sungai Petani ye..sama la dengan yong





my new partner from Hulu Langat.. tak pernah kenal sebelum ni tapi dengan biz ni buat kami bertambah rapat :)



abe halim pun nak interfram hehe




yong bergambar dengan  our TOP MENTOR, CDM Azlan Deraman, multi milllionaire tau ..amik aura nih! hehe ..insyaAllah yong pon bole macam beliau juga.. nak juga beri kesenangan kepada family dan yang tersayang :) Alhamdulillah..makin hari yong makin berfikiran positif.. ye lah kan.. bila kita berfikiran positif apa yang kita buat pun dengan senang hati dan hati terbuka.. best kan??

oh! Kegembiraan bersama rakan kongsi bukan berakhir di sini sahaja..pada malamnya we all from GLAM (Green Leaders Academy Malaysia) ada mengadakan private dinner di The Westin Hotel, Kuala Lumpur..  we called it GLAM Dinner.. fuh! dinner yang paling best yong pernah join.. nak tengok gambar??? baca di Next Entri yeah :) 

1 ulasan:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

lama x dtg sini.. amboi yong..comei.. semoga semakin maju ek..:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...