Isnin, 26 November 2012

CARI DUIT DARI RUMAH | ROAD TOUR PANTAI TIMUR SESI 2


Alhamdulillah..syukur sangat dengan rezeki yang Allah berikan pada yong.. dengan berbekalkan ilmu yang sedikit melalui internet..yong berjaya memulakan bisnes dari rumah.. secara kecil-kecilan :)


Siapa sangka, dengan kekerapan yong ke cyber cafe di zaman sekolah dulu (about 9 years ago) membuatkan yong makin mahir menggunakan social media dan sekarang yong memang 100% menggunakan laman sosial sebagai media untuk menjana pendapatan.. 


"CARI DUIT DARI RUMAH.. perniagaan melalui internet dapat tambah pendapatan keluarga dan kenalan"..tersangatlah BENAR kenyataan ni tau :) yong sangat sokong.tambah pula..rakan kongsi yong pun ramai je yang memulakan perniagaan bersama yong dari seorang yang bergelar Suri rumah dan sekarang bertukar menjadi seorang usahawan..




hari ni hari terakhir yong dan my mentor Shaliza Aziz di Pantai Timur untuk road tour kami sesi ke-2, alhamdulillah.. yong rasa sangat bertuah dan bersyukur sangat dengan rezeki yang Allah berikan.. Berbekalkan ilmu perniagaan online yang kami jalankan, ramai juga client dari pantai timur yang bertanyakan tentang produk dan plan perniagaan kepada kami.. dari internet pun bole dapat kawan baru dan income kan..best tak? income GEMUK pulak tu tau u ols :)


apa yang best lagi dengan biz ni? ILMU dan SESI BELAJAR diberi secara percuma!!! ye lah.. buat bisnes mesti kena ada ilmu kan? tanpa ilmu kemana la kita ni ye dak? mungkin terapung di sana-sini :P yong tak sanggup kalo buat bisnes tanpa ilmu.. umpama makan nasi takda kuah..huhu.. sebelum ni yong pernah buat bisnes online secara perseorangan.. idea dan kerja-kerja lain semuanya dari buah fikiran yong..PENAT!! itu memang pasti.. tapi dengan bisnes ni yong bekerjasama dengan rakan kongsi yang lain.. selalu bertukar-tukar ilmu membuatkan yong makin teruja dan NAK lagi buat bisnes ni hingga menjadi-jadi.. yong memang percaya yang bisnes ONLINE memang bole menjana pendapatan dan mengubah kehidupan yong sehingga 360 darjah..


u ols doakan yong yer :) yong from Kota Bharu, then ke Besut and Kuala Terengganu, Kuala Berang dan ke Kuantan pastu balik ke Kuala Lumpur... :) best!




email: alinacshoppe@gmail.com
phone : 0137049414 

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...