Rabu, 7 November 2012

BEAUTILICOUS DI SABAH | JOM DAPATKAN KORSET PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Alhamdulillah :) business makin berkembang, rakan kongsi yong pula makin ramai dan berada di setiap negeri di Malaysia..so anda di luar sana tak perlu risau la yer untuk mendapatkan set korset premium beautiful anda.. team beautilicous kini berada negeri Sabah..

Yong perkenalkan rakan kongsi yong dari Kota Kinabalu / Kota Marudu, Sabah..  Mazrin Yubing nama beliau.. yong rasa sangat teruja bila dapat rakan kongsi dari sabah.. beliau juga merupakan salah seorang rakan kongsi yang yong tak kenal juga sebelum ni.. unknown, kenal pula hanya blog dan email :)


Pertemuan kami di Kuala Lumpur sehari sebelum kak Mazrin bertolak ke Mekah untuk menunaikan Umrah bersama Suami.. Alhamdulillah, jodoh untuk buat bisnes sama-sama..kini kami menjadi rakan kongsi..


Jarak jauh bukan penghalang..yang penting hati cekal! kepada warga sabah yang berminat nak tahu tentang korset premium beautiful bole la contact kak mazrin.. kami juga sudi nak share peluang business dengan anda :) sangat mudah bila guna facebook dan blog kan.. semuanya dihujung jari :)



MAZRIN 
KOTA KINABALU SABAH
0138917576

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...