Isnin, 29 Oktober 2012

LONDON DAN PARIS | KOTA IDAMAN BAKAL KU JEJAK BUAT PERTAMA KALINYA


Alhamdulillah!! Alhamdulillah!! Alhamdulillah!!


Rasa sangat bersyukur dan teruja sangat bila baca surat ini.. Akhirnya penat lelah yong bekerja selama ini dihargai dan yang paling best bila yong diberi peluang untuk menikmati peluang melancong secara percuma ke negara Eropah iaitu ke LONDON dan PARIS!!!!.. insyaAllah yong akan ke sana pada Mac 2013 nanti selama 8 hari.. Empat hari di London dan empat hari di Paris.. cool kan?



aduh! sangat excited ni tau..rasa macam tak percaya jerk.. cemana la yong nanti kan.. selama hidup ni tak pernah pun yong bermimpi nak jejakkan kaki ke negara Eropah..ye lah kan..yong ni bukan orang berada.. nak kesana bukan murah.. jadi nak mimpi pun rasa tak layak..hehehe tapi alhamdulillah..dapat juga peluang kesana nanti..akan yong ambil peluang ini sebaik mungkin..tak sabar nak lihat negara luar..nak lihat keindahan alam ciptaan Allah disana pula.. selama ni tengok di TV je.. tu pon rasa happy :)


cantik kan gambar ni? insyaAllah yong pun nak amik gambar di bawah Eiffel Tower nanti..! wehuuuuuu nak snap picture banyak-banyakkkkkkkkkkkkk!!


Di London pun tak kurang hebatnya kan? banyak tempat-tempat menarik yang bakal yong lawati nanti.. shopping pon best!!! kena simpan duit mulai sekarang la kan...


Teruja sangat dapat melancong secara percuma sejak buat business ni..semoga yong dapat pergi ke semua negara yang akan dilawati nanti.. next target yong nak bawa seramai mungkin rakan kongsi bersama yong..baru percutian lebih meriah kan? best tau holiday beramai-ramai ni..lebih best bila ianya PERCUMA dan perkhidmatan yang diberi bertaraf  5 Bintang!!!!  yay ~~ sapa nak follow yong untuk trip seterusnya?? jomsss!


email : alinacshoppe@gmail.com
phone/whatsapp : 0137049413

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

EEEEEEEEEEEEEE!!!BESTT NYEEE!!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...