Rabu, 12 September 2012

SM/SSM Award 2012 | DEWAN WAWASAN PGRM


salam semua! hai sihat ke?today yong bersiaran dari rumahku tercinta..kat mana? tentulah di Sungai Petani, Kedah. alhamdulillah..rasa best sangat bila dapat duduk di rumah sendiri..tapi kejap je sebab jumaat yong dah ada di Kuala Lumpur semula. But its oke..now yong  nak share banyak gambar tentang Majlis Anugerah  SM/SSM yang telah berlangsung Sabtu lepas di DEWAN WAWASAN PGRM.

Awal tahun ni pada bulan February, yong bersama mentor dan beberapa rakan kongsi sudah pun berpeluang untuk naik pentas menerima anugerah yang sama...so kali ni yong cuma datang untuk mengiringi beberapa rakan kongsi yang lain pula untuk naik pentas..yang penting lebih ramai lagi dari yang sebelum ni dan yong target untuk bawak lebih ramai lagi pada majlis yang akan datang.. best kan bila kerja yang kita buat dihargai.siap terima anugerah pulak tu.. bila dah terima anugerah..kita wariskan pulak anugerah yang kita dapat dengan rakan kongsi.biar semua rakan kongsi pun merasa nak naik pentas :) 

so klik sini untuk lihat entri majlis yang lepas ---------> SM/SSM AWARD dan jom usha gambar yang ada :) sila jamu mata yeee


 my mentor, my sifu! mereka lah cikgu yong dalam business ni..tak lokek ilmu.. ilmu guna fb, guna blog..semua nya diajar sempurna..dari sekecik-kecik ilmu tak dilepas pandang.. cun tak cikgu-cikgu yong hehe :)


sebahagian dari Beautilicous


rakan kongsi yong dari Pulau Pinang, Baim Yusoff..actually baim ni kawan sekolah Teknik yong dulu.. lelaki pon bole buat bisnes ni..kalo perempuan cakap tak bole buat agak tak logik disitu kann :p


kak tie from butterworth..suri rumah..100% business, work from home. Juga berpeluang naik pentas untuk terima anugerah..teruja kan?


after terima anugerah, snap sebentar amik mood happy


CDM Razali Zain, juga our mentor


Nor Hafizah a.k.a Pijat.. buat business secara part time tapi income melebihi gaji kerja hakiki..just guna fb and blog berpeluang mendalami business mudah ni 






Beautilicous dari segenap negeri. Terdiri daripada pelbagai latar belakang..ada jurutera, nurse, cikgu, banker dan sebagainya.. yong makin semangat buat biz ni sebab yong ni orang biasa je tapi dapat bergaul dengan mereka yang punyai latar belakang yang hebat..yong pon bole berubah kan?



happy bila dapat berkumpul macam ni..semua kaki bergambar hehe



Gangnam Style..ahaks!


Cik Wannsury from Kuantan


Top Green Leaders Group


Pijat with CDM Siti Rohana
















time ni la nak bergaya sakan..baju dorang memang glamour habis!









Alhamdulillah dengan pencapaian setakat ni..insyaAllah yong akan berusaha untuk bantu semua rakan kongsi untuk capai impian mereka pula.. bisnes ni bukan untuk yong seorang..ilmu yang ada memang untuk dikongsi bersama u ols juga..

Let's be part of us today .. Young, Fun & successful entrepreneur .

Contact yong to book your appointment today!
Mobile: 013-7049413
Email: alinacshoppe@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...