Rabu, 26 September 2012

NURUL AIN ZULKARNAIND IN NEXT TWO YEARS




pic kredit to Ms Jajalee Kamal

Wah! tengok la siapa tu :) curlas kan??  mereka adalah mentor yong dalam business..kagum sangat dengan mereka.. yang gambar atas tu namanya CDM SALHA ZAIN.. gambar dibawah CDM HANIS HAIZI.. kedua-dua mereka memulakan bisnes ni dengan jawatan "SURI RUMAH".. and u can now? macam suri rumah lagi ke sekarang?? hehehe jawapannya TIDAK! 

Alhamdulillah yong dipertemukan dalam bisnes ni.. dapat pulak bernaung di bawah mentor-mentor yang berjaya dan tak lokek ilmu.. CDM HANIS HAIZI dan  CDM SALHA ZAIN sudah 3 tahun memulakan business ni..cara yang sangat profesional dan sangat mementingkan kerjasama dalam ahli kumpulan dan sekarang mereka berdua memegang income 6 angka sebulan..wah! seriously yong pon nak macam tu!!!..

Mereka berdua adalah bayangan NURUL AIN ZULKARNAIND IN NEXT TWO YEARS.. insyaAllah yong pon bole jadi macam tu kan.. dengan usaha yang konsisten pasti dapat! yang bestnya business ni memang kita lakukan dalam kumpulan.. Facebook dan Blog merupakan medium utama kami..so pasaran memang luas bukan je berniaga dalam Malaysia malah ke luar negara juga....

Ramai je di luar sana yang berimpian besar kan? jom kita sama-sama realisasikan impian kita sampai jadi kenyataan :) let's be part of us! TEAMWORK! 


email: alinacshoppe@gmail.com
phone: 0137049413 (sms/call/whatsapp)

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...