Khamis, 10 Mei 2012

My first Longchamp from Holland | reward my self


Alhamdulillah! happynya bila dapat handbag baru! yipiii! cantik tak??cantik tak?? dari Holland tau..ini beg pertama paling mahal yang yong pernah beli haha.. lawak kan? maybe pada orang lain ianya sangat murah tapi bagi yong dah mahal la.. jika tak buat biz ni rasanya sampai skang masih tak mampu nak beli beg mahal-mahal.. bukan je beg.. baju pon bundle je dulu pakai pon.. u ols yang mana dah kenal yong dari dulu mesti tahu kan yang yong suka tayang baju bundle :p

by now masa dah berubah.. yong pon dah makin berubah..dari segi sikap dan personaliti..taraf hidup pon berubah tau..niat utama nak bantu keluarga..yong tak nak pentingkan diri sendiri kalo dah berasa hidup selesa dengan income yang ciput2..kalo bole sentiasa nak income GEMOK-GEMOK supaya dapat bantu family dan orang lain :)

oh..gambar di atas ialah MAK beg ye.. esok2 yong tunjuk BABY beg pulak hehe.. nak tengok beg yang lain bole klik disini..cantik-cantik tau :)

4 ulasan:

kakchik@ella berkata...

cantek tu yong

schaze zainn berkata...

wah beg mahal tu :)

schaze lom mampu nak merasa hihi

sbb tgh saving untuk something big =D

Myra Jay berkata...

Takpe beli untuk kepuasan diri sendiri dan juga hadiahkan buat diri, takdak masalah :)

Ardini Humaira berkata...

bestnye yong beli beg baru :D dni baru beli purse. handbag dah dapat adiah yongkasi hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...