Khamis, 5 April 2012

Char Kutiow~! siyes sedapsss sangat!

hari tu..ada orang belanja yong makan char kutiow..erm..selalu yong makan tempat lain..rasanya biasa-biasa saja.. BUT kali ni yong makan..rasanya sedap sangat..udang banyakkkkk btol..puas hati i! 


rupa biasa saja kan? ye lah makan kat kedai biasa.lain la makan kat hotel baru nampak menariks ye dak? u ols kalo datang tempat yong..nanti yong bole belanja makan kutiow ni.. sapa nak? jommmm!

6 ulasan:

aimaniman berkata...

kebetulan akak pun ptg tadi makan char kuew tiaw.. kat port klang, dulu2 ada 1 gerai kat pandamaran, memang paling sedap tp gerainya agak kotor, tikus berkeliaran keluar masuk lubang, so x pergi walau sedap tp ingatan masih pada gerai tuw...

yana lyana berkata...

slrppppp!
meleleh air liur


:p

Cik Yatt berkata...

waaa..da lme tak mkn char kuew tiaw.....sedapnyeee

Nafisa81 berkata...

BYKNYER KUAH DIA..KAT JB PAYAH SIKIT NAK JUMPA..KALAU ADA PUN MACAM TAK IKHLAS JER YG MEMBUATNYA TU...

izyantyPersonalTaste berkata...

nak makan charkotiew telur ayam dibasuh kat sg dua, kat c2 paling sedap area cini he3..

salmia saidin berkata...

slalu mkan ckt sg.dua tp yg cawangan kt semeling tu je..
best lepak smpai midnight.. hihikhik.. tak sedar diri dh nak jd mak orang..:P

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...