Rabu, 4 Januari 2012

cendol sedap | wangsa maju

salam..hari tu yong ada p minum cendol di wangsa maju..nama kedai lupa lak kedai apa... :p

jarang yong dapat habiskan secawan/semangkuk cendol tau melainkan cendol tu sedap..tapi yang ni sedap weh hehe ada macam-macam pulak tu.. haish.. nak lagi bole??


ni apa tah..hehe 


macam sama je kan.heheh sama lah tu... bukan yong nyer


 ni yong nyer..yong nyer ada buah.. eh sedap tau..ce rasa ;p


ada aiskrim..kacang n jagung pon sedap

rasanya orang wangsa maju sure tahu kedai ni.. alahai..blog ni dah jadi blog makanan lah..banyak gambar makanan yang yong blom publish..errr nak tengok yang lain tak??

5 ulasan:

Munnafendy berkata...

sodap ni.selalu jmp cendol pulut je xde pun meriah cam ni...

~ataicha~ berkata...

wahab cendol kut?... kat sri rampai... tak berapa best cam dulu dah.. hehehehe.. dah lama ataicha x makan situ.. huhuhu

embun d tengah malam berkata...

sedap ni.nak2 time bulan puasa teliur hehehe

nurkaloi berkata...

wahhhhhh buat orang meleleh air liur je tau yong heheh

Ardini Humaira berkata...

lama tak pekene ni. sobsss... miri kat mana kdai yang best eiii uwaaaaa

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...