Selasa, 1 November 2011

kek dan tart stroberi



yong tak tau apa masalah perut ni..eh masalah perut ke masalah tekak ek? ke masalah nafsu. asyik nak makan kek aja! haish! bole gemuk ni kan?



semalam secara tak sengaja yong p bukak satu blog kek ni.adoi. nak hampir pukul 9 dah masa tu. gagah jugak yong keluar p tesco (sebab berhampiran dengan rumah), so dapatlah makan kek dari kedai KING's.. sedap jugak.. tart stroberi pun nyummy!



tapi tekak ni memang dok ngidam nak makan kek resepi rahsia. dah pkol 9 lebeh kan. kalo p rasanya dah xde kek yang yong nak tuh! adeh. sadis.



esok hajatnya nak p beli kek tu lah. doakan yong dapat beli tau. sebab tadi bli waktu petang pon da habis kek tu :( nangis ahhhh. esok nak p alor setar. harap-harap dapat la ek. hihi



eh today xde berblog pon. mood xde la pulak. korang amacam? sihat ke?

Powered by ShowMeBlogger.com

4 ulasan:

SyUhAdA berkata...

sedapnye kek..nanti yong mskla kek..bleh mkn tiap2 hari..hehe..
arini chat je..tp xbape ad mood..sbb laptop punye psl laa..

siti murni berkata...

uiks..sama pulak kita! baru tadi makan fruit tart...itupun gara2 terpesona dengan buah2an atas tart tu..hihi..

kek SR memang tak menahan...kalau pergi malam, memang tak ado lagi dah kek yg sedap2 tu...

NinaAz berkata...

Alhamdulillah..sehat..yong dak kuruskan..tak payah takut gemuk..cuma yang kena bimbang, kandungan lemak dalam badan jea.. nak tahu rahsia sehat saya? hehee.. ask me how!

Ardini Humaira berkata...

fineeee!!! <--- kesinambungan di twitter ngahahaha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...