Khamis, 6 Oktober 2011

Shopping ikan di Fish Mart | segar-segar ni tau

tah apa mood yong hari tu..rajin je ha hari tu..siap ke FISH MART lagik oi! keh3 beli ikan laa..buat apa lagi kan kat situ..actually, this is first time yong datan ke sini..sebab kedai ni baru bukak..

waaa..masuk je kedai ni tengok ikan banyak jugak.segar-segar lak tu.apa lagi..terus snap gambar lah! siap abg kat kedai tu pon tegur."ikan besaq tu xmau amik gambaq ka?" dia tanya

amboi perli nampak nooo hahahah oke xpe..jom tengok gambar ikan hehehe


kedai ni bersih..tu yang best


besar kedai ni..puas hati

adik-adik sepupu yong

tu dia banyak ikan

ayam pon ada hehe

sayur pon adoi..masa untuk pilih sayur

yong nampak gemuks kan pakai baju ni..hehe

posing..ermm nak jugakk haha

nampak ikan besar tu??

ikan yu agak nyer

kaunter pon meriah

gambar luar kedai..orang sp..sapa nak beli ikan bole mai sini naa.promote tu

pasni bole la selalu mai sni..bole la beli ayam ikut suka hati da..tak payah tunggu pagi je baru nak p beli :P

eh yong p kedai ikan ni nak masak apa?? ce teka ce teka???

3 ulasan:

nurkaloi berkata...

wahhh ikan yu !
ikan kaloi ade ? hahaha

seronok laa masak-masak

SyUhAdA berkata...

msk laksa~!

haha..padahal dah baca n3 tu baru baca n3 nie..

Salmia berkata...

selalu lalu sini.. tp blom penah singgah lg.. :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...