Khamis, 27 Oktober 2011

Coach | dah mula berangan-berangan ni

u olss~ semenjak dua menjak ni kan..rasanya taste yong da makin meninggi seiring dengan income..hahahaha makin banyak duit masuk..makin banyak benda nak beli makin mahal harga barang nak beli tuh~ aiyak~ ini tak bole jadi nih! huuu 

takkan masuk shopping complex nak pejam mata kan? tu dah pandang sana sini..mula la teringin itu teringin ini..habis lah duit dalam purse :P


ni salah satu idaman kalbu..dah mula suka coach sejak tahun ni..kesian yong..baru tahu tahun ni..tu pon kawan la asyik tanya jenama ni..so dah kenal mula la bercinta ye dak?marilah kita shopping kawan-kawan :)


oke tak kalo jadi model coach? agak-agak bole dapat hangbag FREE tak? :p

1 ulasan:

SyUhAdA berkata...

smakin mantap yong..hehe~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...