Khamis, 20 Oktober 2011

Amalan Harian Sepanjang Zaman


hari tu ada orang bagi buku ni FREE je dia kata.. then masa yong amik..orang tu cakap nak bagi berapa pon xpa..5 sen pon dia terima.. cemana tu ek? bagi FREE ke apa tu? so tanpa banyak soal yong pon bagi la duit...lebey dari harga buku tu..huhu xpe la..kira sedekah je la kan.. yong kalo jadi macam ni..memang malas pk..berapa yang ada dalam purse terus bagi ja..pastu kalo bole nak lari 100km/j kui kui kui teruk punya perangai

dah semingu lebih dah dapat buku ni..tapi baca baru sehelai..alahai..kenapa la pemalas yong ni.majalah yong beli 2 3 bulan lepas pon belum sempat baca habis..cemana ni? dulu masa kecik-kecik kalo tanya hobi mesti jawab "membaca buku" punya..sekarang ni kalo tanya hobi tah apa nak jawab ek? "mukabuku" kot... :P

3 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

haaa...zie menyampah dgn org jual barang guna tektik gitu, yong. rasa bengang giler.

zie pun pernah kena. zie seperti yong la...bg duit melebih harga barang tersebut. tp dlm hati..sumpah sakit :D

Ardini Humaira berkata...

selamat beramal ;)

SyUhAdA berkata...

baca yong..jgn x baca..hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...