Selasa, 13 September 2011

Tempat kami takda Tutti Frutti..tapi kami ada Frutti Frutti!!!

hari tu..yong ada masuk kedai aiskrim terbaru di sungai petani..nama hampir sama dengan tutti frutti..but its not ya~ ni nama lain..frutti frutti..hehe dah nama pon kedai aiskrim..apa lagi.x kira la cemana pon nama dia..harus lah ku jejak! amik aiskrim banyak-banyak hokeh! haha

 
see..sampai penuh cawan amik.harga? Rm18++ jerk keh3~

close up! buah tu weh.adeh..sedappppp

ni second cup..amik perasa lain untuk makan dalam kete pulak..dasar kuat makan! yang ni murah sket sebab xde buah bagai Rm13++ je rasanya


sebelum balik..harus snap gambar dulu~hee best2~

macam nak p lagi je :p

12 ulasan:

SweetLikeWhat berkata...

rase dia macam tutti frutti gak ker

khairul akmal bin azman berkata...

kalo ade kat ipoh fruti2..da lame kay gi..x de mahal sgt cam fruiti tutti

Cik Ecah berkata...

mcm akan2 tutti frutti tp frutti frutti hehhee kelasss
harga pun blh thn ;p

Myra Jay berkata...

Sedapnyer makan eskrem.. Myra pun suka, kat ne tu Yong.. :)


Dekat area opis myra ada gak rasanya baru bukak.. takperasan lak tutti frutty ke fruity frutti..

H.J berkata...

syarikat lain2 ke ni..?hehe

farra8979 berkata...

xpenah lagi makan tutti fruitti.. sedap ke yong?

JIJI YU berkata...

muahaha...plagiat

eiyzniey berkata...

wahhh2..bez nye..nk p jgk!heheee

Dilakochan berkata...

dah ala ala je rupanya nya dgn tutti fruitti.

Sekali pandang kalau x mention fruitti fruitti tu, mmg org duk pikir tutti fruitti je td! hehhe

CT berkata...

Ok...cun2...boleh jd model :)

Redbloodsnow berkata...

kenapalahhh kat sini takde ni ek :(

fyna berkata...

HARI KHMAIS NI NAK PERGI! HEHE

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...