Selasa, 13 September 2011

makan di tesco


dah lama x makan kat tesco ni sejak abe halim tak keje kat sini dah..so aritu sempat la p makan-makan ngan dia kat tesco..padahal nak makan kat tempat lain.tapi sebab lapar sangat.terus ke foodcourt lah :)


yong macam biasa..nampak ke SOTO nak je order..padahal tak sedap sangat pon..dalam gambar kemain lagi sedap tengok..indah khabar dari rupa T__T

sup tulang abe halim order.lagi tak sedap katanya.btol-btol tulang dia kasi.adeh~ naya~ haha

5 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah dating ye..hehe

sherotpetot berkata...

tringin nak makan soto lah pulak

sweethOneY berkata...

klo tgh lapar dpt makanan x sedap mmg geram

Myra Jay berkata...

tula kekadang tu presentation buat kita terliur, kesudahnya hampa kan...

misya berkata...

nampak sedap tapi belum tentu sedap

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...