Isnin, 12 September 2011

kaunter ekpress untuk 10 barang kebawah je kan???




u olls nampak tak TERANG-TERANG dah tulis 10 barang ke bawah sahaja...sakit hati betul..ni kat ECONSAVE .yang si cashier tu pon diam je bila si nyonya cina ni angkut barang sket punya banyak atas kaunter..habis orang yang beli 2 barang macam yong ni ingat tunggul ke apa dok cegat tengok je dorang lengah-lengah buat kerja..adoi!

aritu masa kat tesco oke jerk..bawak 10 barang lebeh dorang tak kasi bayar kat kaunter ekpress..baru betul cara gitu.tegas sket.. ni tak..diam je..tak rasa bersalah langsung~!

7 ulasan:

fatehah noorani berkata...

orang macam ni memang annoying..

azie.azureEn berkata...

tu baru letak byk. haritu lagi la. siap ngn TROLI lagi! penuh pulak tu!! cashier tak bagi. tapi makcik tu buat bodoh je tak paham bahasa -__-"

iejaaziz berkata...

Memg xpaham bahasa kan .. Xhormat org lain tul!!

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

kalu dah tak reti bahasa macam tu la

Redbloodsnow berkata...

eee bestnyaaa. kenapalah kat sini takde begini² ek..hehe

Nafisa81 berkata...

kalau kat jusco...lebih satu barang pun cashier taknak punch...siap suruh customer beratur semula...dia kata nak kena potong elaun...

Myra Jay berkata...

Kalau myra akan tanya cashier tu nape lebih 10 brg pun kira jugak, tak fair untuk orang yg beli barang sikit..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...