Selasa, 20 September 2011

cendol | Md Zain Cendol at Johor

Salam semua..tadi rasanya yong ada publish entri thru email..tapi tak kuar pulak..adoi..apa la nasib T__T today yong rasa sangat tak sihat..muka pon tak berseri langsung.. :(

so today..yong nak tunjuk gambar yong di Jb aritu..masa ni di kedai cendol..jarang yong minum cendol sampai habis tau..tapi kali ni yong dapat minum cendol yang sedap..siap habiskan kacang merah pulak tu..selalu kacang merah yong memang tak makan ler weh heheh

pakngah yong..minum cendol+jagung+kacang merah=sedap jugak ni


makcik yong..eh awat muka nampak slim he hehehhe

muka yong sebelum minum cendol :) isk..mata nak tutup je tau.. 

gerai ni kat tepi jalan je..lupa dah area mana..tapi ni memang dalam perjalanan pulang kami dari jb lah..nama nya MD ZAIN CENDOL.so org jb..kalo dekat sana..bole la try ek..best!

1 ulasan:

Nafisa81 berkata...

kat area mana tu ekk?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...