Rabu, 24 Ogos 2011

Pizza Hut Bergerak

korang pernah nampak tak pizza hut bergerak? yong first time nampak tau..sebab tu terus snap gambar haha! jakun dah yong ni..

masa ni yong di raub, pahang..maybe sebab takda lagi pizza hut disini..sebab tu dorang wat gini kan?survey kot..berapa ramai orang beli dalam sehari :)

tu..ada je orang beli..nak buat makanan berbuka la tu..kan? hehehe

ada satu treler panjang..satu lagi lori kontot..

menarik gak tengok..kat tempat yong takda..kat tempat korang ada tak??

3 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

whoaa! 1st time tahu sal pizza hut bergerak ni. curlass ah. ni yg jeles ni. kat kuching lom hado lagik. adehh.

Ardini Humaira berkata...

wahhh ado bergerak ye yong. kat sni ado tah tatau uaaa tliur suda

muhamadsufian89 berkata...

kat tempat sy pun takde jugak yong. first time tengok. hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...