Jumaat, 12 Ogos 2011

Jom Main dan Menang Bersama | pernah tengok ke macam ni?

Salam~ Hola semua... semalam masa yong dok round sungai petani..yong ada nampak keta+kenderaan tambahan di belakang nyer ni..ni nak panggil apa ek? kete bersama tangki minyak besar ke apa??

siap ada tulis "Jom Main dan Menang Bersama" waaa macam menarik je kan??

close up sket.sebelah kete yong je haa.warna kuning..menarik perhatian btol :)


tudia..depan kete tu ada lagi dua kete..tah kemana la dorang nak p kan? ada peraduan ke apa??
korang pernah tengok tak??? yong first time tengok..tu jadi jakun sket tu hihiih

7 ulasan:

iddinm berkata...

mari menang bersama

Myra Jay berkata...

Samala kita 1st time tengok :)

Peraduan apa ek??

**Yong, ari Senin la myra transfer duit tu ye.. :)

annfrendly berkata...

kaya betul shell.
ann pun belum pernah jumpe lagi kete macamtu kt sini..

alinac lover berkata...

@annfrendlyheee yong jakun trus :)

alinac lover berkata...

@Myra Jayok je xpe :)

alinac lover berkata...

@iddinmha jom2

Ardini Humaira berkata...

yong kalo menang hadiah kasi dni hahaha lariksssssss

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...