Khamis, 11 Ogos 2011

Empat kali mintak derma?? wow!

Salam semua..hari ni yong nak cerita sedikit ketidakpuashati yong ni haa..ada seorang pakcik ni..dah empat kali datang ke rumah yong mintak derma..derma untuk diri sendiri pulak tu..datang kali pertama sakit lain, kali kedua sakit lain, kali ketiga sakit lain dan kali keempat haruslah sakit yang lain pulak..kali pertama dan kedua tok yong bagi jugak lah derma..but untuk kali ketiga dan keempat tak dapatlah..

dah la sihat je ha yong tengok..sakit mata memandang..bole pulak jalan di tengah hari ni ek..larat plak,.sakit jantung lah! buah pinggang lah~ eiii! geram btoi~
harap2 jangan lah masuk rumah dah..takut oke

5 ulasan:

annfrendly berkata...

bulan puasa banyak betul orang minta derma..amboi sampai 4x.. melampau.. ish.. alinac hati2.. pastikan umah berkunci..risau jgk kan..

Uchi kay-f @hmad berkata...

nk mintak mkn agknye teu Yong!

salam ramadhan :)

misya berkata...

ambik kesempatan tu

Ardini Humaira berkata...

yong.. cer tanya pakcik tu.. pakcik nak penyakit tak? saya leh bagi.. amik penyapu pangggg sbijik haha

Rowena Zainuddin berkata...

huisshhh.
tu dia kutip duit nak beli baju raya tu yong.
hahahhaaa~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...