Jumaat, 8 Julai 2011

yong da daftarkan Alinac Shoppe!!! alhamdulillah.



erm..klo korang nak tau..sebelum ni yong belum daftarkan perniagaan Alinac shoppe yong tu.. sebab sebelum ni niaga di spa.so yong guna je lesen spa. but now yong da bergerak sendiri..so kena la daftar niaga atas nama sendiri kan.alhamdulillah semuanya berjalan lancar.



hari ni yong sangat busy.dari pagi sampai malam asyik ada keje je..syukur sebab semuanya oke :) but esok ni ja tak tahu cemana.macam-macam cerita buruk ja dok dengar.hope perjalanan ke kl berjalan lancar :) amin.



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

6 ulasan:

iejaaziz berkata...

bgus yong :-)ade visi & misi utk ms depan .. hehehe .. esk jgn risau, kami amik depan pintu bas ek .. hehe

Myra Jay berkata...

Wahhh bestnyer dah ada bisnes sendiri secara berlesen..

Hope Yong berjaya jadi usahawan terkenal nanti ye..:)

FaTinFiRDaUs berkata...

wahh.. tahniah.. lagi sakan la berniaga lepas ni ye.. :D

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

kan awe dah agak da...buah lesen...congrats yong dan semoga terus maju :)

fathiah berkata...

TAHNIAH... nak ade bisnes sendiri jugak :(

SyUhAdA berkata...

thniah yong...
smoga btmbh maju ye..~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...