Isnin, 25 Julai 2011

:: Tutti Frutti | oh sedapnya~ baru ku tahu ::


lupa la hari apa tah yong p makan Tutti Fruity ni..aunty & uncle yong yang belanja..wow! sangat best la..sedap~ yong suka..ni masa di KL la..kat sp mana ada menda alah sedap ni..tunggu yong bukak cawangan kat sini maybe ada kot :p


tu perisa Red Velvet Cake siyes mengancam jiwa..pasni kalo p sana siyes nak makan lagi flavour ni.tak payah masukkan buah2 ke apa..makan gitu je pon dah sedap sangat..

korang da try ke blom? moh ler try ramai-ramai

16 ulasan:

Kancilbiru berkata...

yum yum..KB pun belum penah try lagi...sedapnyaa...

Citarasa Rinduan berkata...

yong!!!!!
kamu goda kak ayu!!!!!!

NinaAz berkata...

best ek?? ritu d lalu depan kedai mewnde alah ni..xd plak singgah..rugi3..nak try la!

SyUhAdA berkata...

xpenah mkn lg..
cam agk mhl je..
len kali laa try..

deAnza-wAnda berkata...

wanda nak yong...

tiefazatie berkata...

aargghh..jeles2...nak gak!waaa

Ardini Humaira berkata...

jeles okey.. huhu suap sket dni

Afiq Din berkata...

mmg sedap... tpi klu slalu mkn, kering la poket...
mahal

alinac lover berkata...

@Kancilbiruharus try tau!

alinac lover berkata...

@Citarasa Rinduanmmg..tgh goda la ni hehehe

alinac lover berkata...

@NinaAznext time try tau

alinac lover berkata...

@SyUhAdAagak mahal sket

alinac lover berkata...

@deAnza-wAndajom2 wanda

alinac lover berkata...

@tiefazatiemari2

alinac lover berkata...

@Ardini Humairaok nganga mulur sket heee

alinac lover berkata...

@Afiq Dintau xpe..hehehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...