Selasa, 19 Julai 2011

perfume| sapa tak suka wangi-wangi kan?



minggu lepas kan yong ada kuar dengan kak cik ella. kak cik kasi yong beberapa botol kecil perfume. wahh yong suka sangat tau.. sekarang ni yong memang suka pakai pewangi. ni kes berjangkit dengan dni la hehehe dni suka pakai pewangi jugak tapi koleksi yong takda la sebanyak koleksi dni.



so berbalik kepada perfume yang kakcik bagi ni.. ada 3 jenis. salah satu daripadanya yong da letak handbag yong ni haa. nanti senang nak pakai selalu.. ye dak. yong suka bawak pefume yang kecik-kecik ni. ringan jerk and sesuai la nak letak dalam handbag. kalo bawak yanng besar kang tak muat pulak. berat satu hal.



korang ada letak perfume dalam handbag tak?ke pakai sekali sehari jerk?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

4 ulasan:

SyUhAdA berkata...

besnye perfume..mmg wangi..
syu pkai skali je.depeng jgk la..

p/s: syu amik medic..hehe~

eqacashperlala berkata...

eqa pun prefer perfume kecik
sebab senang nak bawak dalam beg
kang boleh sembur bila-bila masa :)

misya berkata...

kak sya x penah tingal perfume

Ardini Humaira berkata...

suka! dni sokmo beli perfume berbotol2 beli. hehe yang ni yong jual dak. nak beli :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...