Khamis, 7 Julai 2011

:: membeli ikan | elok beli di pasar la baru FRESH kan? ::

pasar pagi ke pasar malam ke..dua-dua fresh.tapi yong suka beli di pasar malam.time penjual menjerit cakap "sekilo 3 ringgit...sekilo 3 ringgit.." laju je yong p gerai dorang..hahah eh best tau kalo beli murah-murah..elok la untuk rumah yong yang ada ramai orang..sekali beli 2 3 kilo sekaligus..

masa yong snap gambar ni..penjual tu heran..dia kata "nak masuk dalam facebook ka?" hahah yong geleng je kepala..nak je cakap "saya nak hantar kat polis sbb u jual ikan x segar" hehe agak-agak dia bole terima x gurauan macam tu hihihihi

ikan yang panjang tu mahal siot..sekilo rm20..ok tak nak~ :P


dah tinggal sket je ikan nyer..sebab yong p pon da lewat..pkol 9 da pon.time macam ni ikan murah kan? 

korang kalo p pasar malam selalu p awal ke lewat? kalo yong ..sokmo lewat jerk..murah time ni~

6 ulasan:

schaze zainn berkata...

schaze tak pandai sgt beli ikan..hihi

tgk semua sama jek..xP

jeBateja berkata...

pasar malam tempat den tak do yg murah...baek den poei pasar borong...lebih2 murahnya....ahakz

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

kalu beli tepi pantai lagi fresh kan yong..heheh..sebab ikan baru naik

biasa mak awe beli ikan kat pasar ngan mydin

TINA berkata...

Assalamualaikum

tina pon selalu ikut mak pergi pasar malam.sekilo 3 2kilo 5.huhuh

Nora Shahaira berkata...

akak nora selalu g lambt2 psr mlm...mulalah mcm2 harga keluar kan..bab beli ikan memg akak fail sket..akak beli ikan biasa2 je la..hubby yg selalu tjuk yg luar biasa sikit..heee

SyUhAdA berkata...

slalu gi awl..
tp bli mknn je..
mak yg bli ikan sume tu..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...