Jumaat, 1 Julai 2011

jco donut


alhamdulillah. dapat juga merasa donut sedap ni. da lama yong teringin.adik yong tadi p penang dia belikan.. haish.so sweet la.. menjerit yong tengok ada donut ni tau :p



da makan 3.. hihihi.. ada lg 3 japg la sambung. peh! kuat makan betul kan. :p korang suka x donut ni? nyum2 tauk!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

9 ulasan:

Puteri Iqa Izyan berkata...

uiks. dh lme nk merase jco donuts ni. tp x kesampaian lagi. ^_^

Citarasa Rinduan berkata...

dik..
nie donut versi apa??
big apple eik??

kak ayu tak tahu sangat, tapi pengemar donut.. hehhe

SyUhAdA berkata...

dpt jgk yong mkn donut nie akhirnye..
hehe..
syu jrg mkn donut nie..
mnis sgt..
bleh mkn seketul je dlm 1-1 masa..

Nora Shahaira berkata...

wargh...dapat gak yong mkn donut jco...jeles ni...kak nora payah nak makan..tempat dia jual terhad. tgulah yg buka bdekatan

Kak Aya berkata...

Boss kat ofis selalu belanja makan JCO Donut ni..memang sedap!

Mr feckry berkata...

yong sodap pulak gua tengok donut tu

TINA berkata...

Assalamualaikum

lama xbaca blog yong.tina p sana xbawa netbook.so seminggu sekali balik bru leh online.rindu blog ni.sedap donut tu.dulu tina beli dekat nash donut yang dekat village mall tu.tapi sekarang dah tutup xtau nak beli dekat mana dah

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

semalam nampak kedai big Apple..tapi tak teringin nak beli plak sebab baru pas makan..hehe..ni tgk teringin :(

Ardini Humaira berkata...

nak satu! :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...