Isnin, 11 Julai 2011

:: How to make creampuffs ::



erm..mujur berada di kl sekarang..kalo tak, mau nyer yong buat sekarang jugak creamypuff ni..look great kan? senang je ha nak buat..tapi rasanya macam x cukup peralatan disini..kalo ada je peralatan tu semua..bole yong bersilat didapur..hahaha.haip2~ menumpang rumah orang pandai-pandai nak guna dapur pulak ek..x malu btoi :P

so today hari pertama yong tinggal sorang-sorang dirumah..makcik and pakcik yong da keluar kerja..maka yong sorang-sorang je la ngadap internet..waaa best giler kot..x payah kalut nak ke pejabat pos daa..xpayah nak ke pasar.. xpayah nak hantar budak-budak tuisyen :) happy jerk kan hahaha..ok xpe..ingat kesenangan ini sementara yong..balik sp semua benda kalut tu yong kena buat..jangan lupa :p

eh korang..20 Julai nanti yong akan buka booth di Plaza Setral..kalo ada sesiapa berdekatan situ..meh la jumpa ok :) info selanjutnya nanti yong cerita ok!

5 ulasan:

Myra Jay berkata...

Rajin Yong nie, mana saja fikiran nak masak :)

Redbloodsnow berkata...

haaa nnti if yong dah buat...yong tayang dlm blog ek

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

selamat bercuti yong...yong ni mmg berbakat :)

misya berkata...

balik sp jgan lupa try yer

Ardini Humaira berkata...

yong nani watkan dni ey :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...