Selasa, 12 Julai 2011

dah tempah baju raya?



yong sekarang ada kat ampang.. teman makcik yong amik baju raya yang dia tempah kat sini..



banyak juga baju dia buat. cantik.. yong punya baju biasa jerk.. xde la grand pon.. dah tempah juga di sungai petani..tu pon sekali arung tempah dengan mummy and da geng..



korang da tempah baju raya? ke nanti main beli saje? mesti best beli kat KL kan... syokkkk! :p



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

6 ulasan:

yatie Awang berkata...

kakak beli yang dah siap je, yang anak2 tempah

eqacashperlala berkata...

eqa tempah baju je :)
and dah hantar dah pun
takut tak sempat

jeBateja berkata...

kawe beli jerk...tak maw tempah dah...kat kajang...tompah sebaju rm150....lom masuk kain....baik beli.....ahakz

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

tak tempah kot..beli siap..haritu dah beli sepasan...tapi nanti ada pattern baru nak beli lagi satu

misya berkata...

beli je

Ardini Humaira berkata...

dah3...
baju kawen je belum hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...