Sabtu, 18 Jun 2011

:: Yong..cinta tu cemana? akak lupa la ::

semalam yong dapat soalan ni dari seorang akak manis..beliau kini berstatus ibu tunggal..harap-harap pasni dapat ler bersuami baru..semoga dapat yang lebey oke dari sebelum ni..

erm..kalo korang dapat soalan macam tu..agaknya apa jawapan korang ek?

7 ulasan:

BlueberrY CheesE berkata...

alamak, kalo org tanye cm2, saya pon terkedu. cmne ek. huhu

Lelord berkata...

hah? ekekeke bio btul akak tu, mesti malu2 nak jawab ni

Myra Jay berkata...

Soalan panas tu :)
Cinta mmg sukar diungkap, tapi kehadirannya buat kita sedar dan tak mahu kehilangannya.. :)

Yan berkata...

kesian kan..she must be so lonely..

Redbloodsnow berkata...

kalo zie di tanya camtu..sure dlm hati zie berkata, "kesian dia...terlalu parah kekecewaan dia.." seriously, kesian taw.

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

nak jawab kena buat karangan ni yong ...tapi da simple phrase..cinta tu memberi dan menerima dalam semua aspek

miszlullaby berkata...

huhu..soalan scary tu kan.:P

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...