Selasa, 28 Jun 2011

:: tak semua anak-anak suka mak/ayah dorg kawen lain.. :::

ini status yong kat FB semalam..em..nampaknya menarik perhatian saudara-mara..walaupon x komen..tapi mesti dorang fikirkan something..contohnya adik yong.. dia ada tanya yong..yong tujukan status ni kepada siapa?

erm.jawapan nya "ENTAH"..tak tahu la tuju pada siapa..sapa makan cili dia mesti rasa pedasnye..btoi dak??


status ni lebih kepada diri yong sendiri..yong jeles kalo ada mak/ayah tiri dorang yang baik..yong pulak??? Tuhan je la yang tahu..Alhamdulillah la masih hidup sampai sekarang...walaupon perkara da lama berlalu..tapi parut pedih dalam hati ni sapa yang tahu dah baik ke belom?? Product Noscar yang yong jual tu pon x bole ubat tau parut luka hati ni.hahhaha

So..kepada sesiapa yang x faham perasaan yong..x payah la senang-senang nak suh yong maafkan kesalahan orang yang da sakitkan hati yong ni dulu..cakap memang senang..yang tanggung nya? Yong jugak..yong harap semuanya akan berlalu macam tu jerk.malas nak simpan dendam..tapi sakit masih ada T__T

11 ulasan:

Myra Jay berkata...

Apaun hope Yong banyakkan bersabar ye..
Ada hikmah tu..

syila may berkata...

sabar k yong..
hidup kan tak sentiasa indah..
i will be at your back okei..
even kte xtgur sgt u still my sepupu..
hehe
chill k yong.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

anggap la tu pengalaman hidup nak mematangkan diri kita...

=)
latest entry:

video tomok dan ayu ~save the date

eira berkata...

mmg sukar nk tme org len lam khidupan kite..lagi2 lam family kite..baik mne sekalipon.ttap xsame ngan mak ayah kandung sndri..btol x??

jeBateja berkata...

Hik..hik...ayah den dulu ada mak tiri ( nenek tiri den )...tido dlm reban ko....kesian ooo...bila dia dah ada anak...dia tak pernah pukul anak dia...

Now...ayah ( atuk den ) dia sakit di Hospital UM...sikit pun dia tak maw gi melawat....mak den jerk arahkan den adik beradik pergi melawat....cuma adik yg no 3 je pegi melawat...emmm...lom ada hati nak melawat...

So den tak maw pun nasihat hang memaafkan sape2...ahakz...den paham....sebab den tgk ayah den melaluinya...

FaTinFiRDaUs berkata...

Sabar ye yong.. :)

Ardini Humaira berkata...

:)
ada hikmahnya, yong... cayam yong!

Redbloodsnow berkata...

mmg betol tu yong. zie adalah salah seorg dr anak yg tak suka mak/bapak kawen lg.

munna berkata...

sabar jelah yong ye...tu semua pengalaman yg mendewasakan yong juga....

NurulHuda berkata...

tau la sakit hati pon... tapi berpada la.. sedangkan Allah boleh maaf kan orang. tak kan kita tak boleh maaf kan orang kan???

alinac lover berkata...

@NurulHudacakap sng la kan???

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...