Rabu, 15 Jun 2011

:: Semalam kan..yong kan..ada jumpa seseorang ::

semalam tengahari after yong p JPN untuk buat IC baru untuk adik yong..yong terus p pej pos..after p pejabat pos..yong gerak ke taman sejati..buat apa kat sana? hehe yong p hantar barang ler kat customer..customer tu seorang blogger jugak tau..dapat ler berjumpa dengan beliau walaupon sekejap :)

sapa yang yong jumpa? ni haa..adik manis..Mastina namanya..kurus kecil molek je dia..berbeza dengan yong yang gemuk ni hehehhe..tapi semalam yong sempat jumpa kejap je dengan tina..after this bole la jumpa lama sket..p minum-minum ke kan..lama sket bole borak..

eh..korang nak kenal tak sapa Mastina ni? korang bole ke sini untuk kenal beliau..

haa x lupa kepada orang sungai petani..if sesiapa nak kenal-kenal ke kan..bole la roger-roger yong (masalahnya ada ke nak kenal ngan yong? perasan je lebey:) erm..malam ni yong sakit tekak ler..kena minum air banyak-banyak la malam ni sebab esok ingat nak puasa lagi..da berapa hari puasa..kenapa x turun lagi ek berat badan...TETTTTTT :P

3 ulasan:

jeBateja berkata...

wahhh...kalau den dekat nak gak kenal...ahakz....nak tgk...hang ni gemuk ke...ahakz...

misya berkata...

tak nampak gemuk pun,kak sya pon tgh posa juga

Salmia berkata...

nak jumpa jugakkk...

hehehe..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...