Rabu, 15 Jun 2011

:: harapnya puasa yong penuh lagi macam tahun lepas ::

mesti korang tak percaya kan bila yong cakap puasa yong penuh tahun lepas.so puasa pada bulan rejab ni yong berpuasa sunat ler..bukan puasa ganti tahun lepas punye..jangan salah paham ek..

eh korang da beli ke baju raya? yong xtahu la nak pakai baju apa tahun ni..abe halim cakap nak pakai baju warna hitam..err..oke kot..rasanya nak follow la beli baju warna hitam..mintak2 nampak slim raya nanti :P

so esok ada yang puasa sunat atau ganti tak? jom niat malam ni..sahur tau~

nite~

5 ulasan:

jeBateja berkata...

Ooo...hang pose penuh...sama dgn wife den lah....sowy lah...den salah sangka...ahakz....ahakz...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe baru mula pose hari isnin....huhuhu...

baju raya tak da kot tahun ni

Ardini Humaira berkata...

dni baru skali pose penuh hehe

nadia ar-rumaisha berkata...

nadia pun harap camtu.....insyaAllah yong...

Salmia berkata...

Insyallah tahun ni mia dapat sambut ramadhan dan raya bersama suami. hihihi.. gedik! :p

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...