Selasa, 28 Jun 2011

:: Filem KAMI | ni certita lama ni..siap beli CD woi..percaya tak?? ::

cerita ni da lama kan? lama sangat..tapi yong beli cd ni xde la lama sangat..dalam 1 atau 2 tahun lepas.. minat punya pasal sanggup beli..mula-mula nak beli masa p kedai cd tu xde duit..pastu sekali lagi p dengan bawak duit..cd da habis..lama lepas tu..kebetulan lalu kedai cd tu...ada duit..cd pon ada..terus la rembat! kang kalo p kali ke 4 memang xde la...kedai pon da x wujud da...hahaha


pertama kali tengok cerita ni yong rasa sedih sangat..sebab tu sanggup p beli cd..kalo rindu nak sedih-sedih..yong tengok la cerita ni..rasa bangga pulak sebab sanggup beli cd ni..korang tau la yong ni kan kedekut bab nak beli benda-benda macam ni..tapi kalo bab makan haku x kedekut~ hahaha makan banyak pon xpe :P

sampai sekarang yong simpan cd ni dengan elok..isk2..cd hendpon yong bole pulak hilang ek~ pening btoi :(
erm..pasni nak kena cari cd henpon..

korang suka cerita apa?? ada filem kegemaran tak?

7 ulasan:

Ardini Humaira berkata...

wahhh.. khatam tengok tu kasi dni tengok lak yong hehe

Rowena Chasez berkata...

fuhhh~
berkali2 wena try nak komen.
tapi xleh jugak..
grr~
nie baru lepas.
citer ape nie yong?
nape wena xtau ye?
huhuuu~

James Labu berkata...

cerita yang sangat smart... walaupun satu jer filem sudirman berlakon tapi sangat berkesan di hati (yang ada taman) ini ...

Mr feckry berkata...

sudirman ada buku komik mengisahkan dirinya sendiri. Karya tu 100% dari arwah. Cuba la cari. Wa ade beli dulu.

misya berkata...

citer ni paling sedih,bila tgk syik nak nangis jer

SyUhAdA berkata...

xpenah tgk pon citer nie..

Ayu Ikhwani berkata...

Wahh.. sy cari citer ni lame dah.. mane Yong dpt ehhh.. SGT² nak carik citer ni

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...