Jumaat, 10 Jun 2011

:: Donut.. best..yong buat sendiri ::



semalam yong berjaya buat donut tau..tak sangka menjadi.hehe..pasni makin semangat la yong nak buat kuih-kuih :) tok mesti suka dapat makan masakan yong.. hari ni nyer lauk yong masak ayam madu 3..sedap juga..dorang makan bertambah..yay~ esok nyer lauk nak masak apa ek..

9 ulasan:

kakchik@ella berkata...

pandai yong masak eh. kc tak pandai buat kueh mueh camni. nak sikit yong. hihi.

NinaAz berkata...

Wah! macam best jea tu yong! sy wat donut selalu tak jadi..geram tul! huhu

~izan~ berkata...

ayam madu takpe,jgn bermadu hihi..

sedap tu donut,gebu je nmpk :D

iQapiQa berkata...

yong ni serba bolah la..boleh bukak kedai serbaguna

Myra Jay berkata...

Rajinnyer Yong masak.. :) Buat kuih nie kalau menjadi mmg 1 kepuasan kan Yong.. :)


**FM Thailand kalau Yong sudi nak bg mesti la nak..hehee

Miss Mirror berkata...

Nampak gebunya donut tu Yong. Terliur plak saya.

honey amour berkata...

wow..wow...my peberet ni yong...

nadia ar-rumaisha berkata...

wahhhh yong pandai masak, nanti boleh la kita tukar2 resepi....

deAnza-wAnda berkata...

allalal... gebunya donat dia...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...