Khamis, 9 Jun 2011

:: burger McD | dah x teringin dah... ::

yong ni kalo teringin je makan beger mcd tu..kalo x..p mcd selalu order bubur ayam jerk.. ni aritu pasal teringin maka yong pon order la yang saiz besar punya..haa hambik ko! da habis makan mual terus...sampai sekarang x nak da makan beger hahaha


tengok pon tak nak dah..pasni nak makan bubur je lah :)

korang suka tak makan beger?

9 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

huhu..awe pun suka order bbur ayam McD..kalu tak order yang burger ayam...pernah gak order besar..gabak mulut nak makan

siti murni berkata...

Dulu memang peminat tegar Mekdi..tiap2 hari pun takpe. Now..memang tak boleh lah tekak ni nak terima, agaknya pasal dah terlalu banyak makan mekdi..kalau breakfast nye ok..tu pun tkleh selalu

Zala Wajik berkata...

once in a month menu. hihi

pena rozie berkata...

Lambat lg la nak g mcd lagi. Sbb nak kurengkan muak. Sbb duk kejar gelas mcd jer ni.

IeRa berkata...

iera paling suka burger mekdi!~
Chick mcdeluxe is ma feveret!
huhuhu
yOng.. yg iera pesan rtu da sampai..
tengs k.. :))

Hanis Azla berkata...

dah lama tak makan berger mc d.. tp sesekali masih teringin juga.. he.he..

IeRa berkata...

Sampai ari isnin rtu..
huhu
tengs auw...
p iera ngat an produk tu besaq..
p upenyer cOmel jew an... ;p
badaway dah try pakai..
hOpe lOrh mujarab..
t ley lorh beli agy..hihi

wunny berkata...

suke mkn beger! tp da lme2 agak mual la jgk...
jgn mkn slao:)

Myra Jay berkata...

Myra kalau demam ke selesema ke mmg akan pekena bubur McD la, terus rasa sihat :)

Beger plak dah lama xmkn, for sure tringin giler..heheee

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...