Selasa, 21 Jun 2011

:: berjuma dengan Blogger Kelantan | betullah korang teka ::



ce tengok ce tengok sapa dalam gambar tuh??? haaa batullah lah sapa korang tekan dalam entri yang lepas..yong berpelunag berjumpa dengan dni!!! sapa dni? ala blogger Ardini Humaira lerrr :) happy bangat tau! tengok muka yong tersengih macam kerang bucuk hihihihi

kemarin dni bersama keluara beliau datang ke Jitra untuk hantar adik beliau masuk belajar kat Institut perguruan di jitra..kebetulan lalu jugak di Sungai Petani untuk amik adik lelaki beliau yang tinggal disini..so apa lagi..yong bergegas la p jumpa dni walaupon sekejap..perjumpaan kami hanya beberapa minit tapi yong rasa happy bangat tau..dapat jumpa dni sekeluaga.. heheh 

dni kecil molek je tau..comel! ce tengok gambar..muka yong besar pinggan kan? hehehe semoga dapat la berjumpa dni lagi nanti :) moh layan lagi sekeping gambar.. tara!!!


sekian laporan dari saya! hehe

13 ulasan:

kakchik@ella berkata...

jelessss ..

ana apez berkata...

huh?? muka yong besar pinggan?? for me, xde la. sama2 comel.!! dni buat muka gitu sebab dia letih kot, berjalan jauhla katakan..

misya berkata...

wah best eh dapat jumpa dni

Myra Jay berkata...

Wahh bestnyer dapat jumpa..
Nanti kita jumpa plak ye Yong.. :)

Redbloodsnow berkata...

dah agak dh..KOMPOM jumpa dni..hehehe. zie lak bilaaaa lh lg nk jumpa dia ek..huhu

munna berkata...

dua-dua pun comel...

Izan Ishak berkata...

dua2 pun cantik!

siti murni berkata...

ooh..ini dia rupanya..tak pernah pergi blog dia..nanti nak jalan2 sana...

SyUhAdA berkata...

besnye dpt jumpa..
yong tggl katne?

miszlullaby berkata...

olololo..due2 comeyh.rajin nye yong sanggup drive pi jumpa dnie :D

TINA berkata...

Assalamualaikum

wah bertuahnya yong

Citarasa Rinduan berkata...

dni u comel dan kecik nya..

Ardini Humaira berkata...

:') kejap ja jumpa yong... nanti kita jumpa lagi ye yong... suka tengok yong.. comel.. peramah... sampai kat jitra tu umi n adik dni duk cita pasal yong comel ja... jeles dni. miaahahaha :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...