Selasa, 14 Jun 2011

:: at JPN.. buat IC baru ::



bukan yong yang buat ic baru.yong sekadar temankan adik jerk. beliau sekarang da 21 tahun..tapi ic muka darjah 6 lagi.adeh.siyes x macho langsung ah.. ni pon mujur ic rosak.kalo x rosak rasanya masih dok guna ic budak-budak dia tu.



yong punya ic da tukar tahun bila tah. tapi kenapa ek muka kat ic selalu hudus. x pernah nak tgk.kamera dorang guna x oke ke atau mmg muka yong x oke buat gambar ic? ;p



erm..japg nak p pejabat pos pulak. oke. babai!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

12 ulasan:

honey amour berkata...

sis nak tukar gak ic ni..pic lama kat ic tak cantik...kalau tak silap,tukar ic baru RM10 ek..

nak minta idea yong cket bule... klik je---> : sini

TINA berkata...

Assalamualaikum

tina segan nak bg ic kat orang.sapa tengok mest gelak.kemera dia yang ko kot.tak sabar2 nak buat ic baru

Syazwani Amira berkata...

kte pun still gne ic darjah 6 haha,, skg da 21...
kne denda x ek? ;O

Redbloodsnow berkata...

zie nnti pun nk tuka gak if ada masa. segan dgn muka di dlm IC tu. muka time zaman kanak-kanak...ya ampunnn..haha

Myra Jay berkata...

Hehee, betul tu, pic kat IC selalunya tak comel kan... :(

alinac lover berkata...

@honey amoursat naa

alinac lover berkata...

@TINAha jangan lupa p buat naa

alinac lover berkata...

@Syazwani Amirax kena..p ja buat..rm10

alinac lover berkata...

@Redbloodsnowhehehe..tau xpe..x elok ah muka kt ic

alinac lover berkata...

@Myra Jaykamera dorg mmg x oke kot ek

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe buat dah sebab dulu muka dalam ic gelap sebab lepas PLKN..heheh..skunk dah cerah...so kena buat baru takot orang tak cam..hahah

Ardini Humaira berkata...

yong tukakan ic dni skali. ic dni buruk gilak dah hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...