first time rasanya dalam hidup ni kena marah dengan customer agent yong.wah..sentap jugak hati mak ni nyah! T__T
masalah nya macam ni..yong ada agent2 yg buat keje..jual lens n produk segala bagai lah..so masalah yang terjadi kali ni ialah suplier lens yong p silap pos lens..customer yg patot dapat lens esok akan dapat lens sebanyak 2 kali..today n esok..yang ptot dapat hri ni xdapat sebab yang dia punya da ter pos ke orang lain..then yong mintak tlg la kat org yang akan dpt dua br tu..cakap kat posmen suh return balik brg yg bukan dia punya tu.. kalo x bole jumpa posmen..kasi la kat orang yang bagi dia brg tu semula..ckp suh return je pon sbb bukan brg dia..kalo x bole yong x paksa..itu kalo bole la kan..xde langsung yong paksa dia suh kembalikan jugak brg yg silap pos tu..
haish..tapi apa yang dia cakap? dia sound CANTEKKK punya kat yong..adeh.terus rasa menyesal sebab yong pos barang dia awal..patot semua lens yong pos pada Jumaat ni jerk..apa la nasib ku ini..
so apa nak buat?? pasni i'll blacklist her from our customer list...x kira lah cemana pon..jangan dok order dah la dengan yong..dah la banyak songeh.meluat!
sentap giler..yong nak stop la promosi lens nanti.. tengok lah cemana
5 ulasan:
sabar yer itu la adat berniaga lain orang lain ragam,sabar tau
Apalah salahnya klau membantu kesilapan teknikal ada di mana2 tulah manusia nikan tinggi sgt egonya... adat dunia perniagaan kena kuat sabar tu pasal akk x leh berniaga pasal akk x sabar cptnya nk naik angin kalu jumpa org yg tak boleh tlg org ni.
jgn cmtu yong.. rezeki tenga mlimpah ruah tu.. sabar k..
ya Allah... kalau dni, dni rela return daripada pakai barang kat mata yang tak halal. isk..
skali die ambil brg org, nnti org lain ambil balik brg die 10kali. padankan muke die. yong sabar je la erk.
Catat Ulasan