Sabtu, 28 Mei 2011

::saya di Perlis! ::



sekarang yong berada di Perlis..menghadiri kenduri saudara di sini.yong datang dengan tok, adik dan abah. adeh.kemain jauh la datang ke sini. dalam 3 jam haa baru tiba di rumah kenduri.dah la ngantok. keje yong tidur je ah tadi hehehe.



ni baru je lepas makan..banyak juga yong makan tadi.penuh pinggan. hahaha lauk pauk pon agak berbeza dengan kenduri di tempat lain.so bedal je la kan? perut ni makin besar :p



eh hari ni korang p kenduri memana tak? banyak betul kan kenduri cuti sekolah ni. habis lah jenuh jawab soalan cepumas nanti.. "yong bila nak kawen?"



yong tunggu korang doakan jerk.doa la yong kaya cepat..kaya cepat kawen cepat hihihih



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

9 ulasan:

Salmia berkata...

sy doakan yong kawen cepat2!
heee..

Anna Boleyn berkata...

wah jauhnye yong pergi... lama gila hana tak gi sana.. pernah study matriks kat sana dulu.

nur choki choki berkata...

amboi jauhnya kenduri..singgah la umah choki2..

jeBateja berkata...

lahhhh...jauh ke...kalau den lagik jauh oooo...mawnya 8 jam...ahakz....

tgk gambo....mcm muka ngantuk lah....ahakz....

MunYatiNurbtMatZaki berkata...

ain!! aku p kenduri kt sik, esok ada lg kt sik!! lagi byk kenduri, lg banyak aku makan!!

munna berkata...

kak munna tak pernah lagi sampai ke negeri2 belah utara ni...

ana apez berkata...

rindunye PERLIS!!! dulu kecik2 ana pernah duduk skejap kat Kem UPP. x tau la skung ni ada lgi ke x. sempadan Thailand kot. dah lebih 20 tahun x ingat dh.

Redbloodsnow berkata...

nak ole² dr perlis...hehehehe :D

TINA berkata...

Assalamualaikum

comelnya yong senyum.hari tu baru pergi perlis

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...