Ahad, 22 Mei 2011

::head spa..alat sesuai untuk garu kepala..yeke??::



tadi yong ada terbau perfume masa singgah kat spa makcik yong. sekali bau mak aih terlekat kat hidung lah..sampai skg masih bau.dan terussss sakit kepala.migrain oi.. mata nak berair dah ni.



perfume tu kalo perfume perempuan xpe jugak.ni dah la perfume lelaki.bau kuat pulak tu.adeh..kena tidur awal ja jawabnya ni.potong stim nak tgk tv!



eh ce korang tengok gambar kata atas tu.. pernah tengok tak bende tu? yong baru je beli.. heheh nice aww



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

6 ulasan:

deAnza-wAnda berkata...

head spa?? x pena tgk pon yong..

wawaney berkata...

sdap x garu? kalo sdap nak try gak! haha

Lelord berkata...

Cam beshh jek yong..bape hengget tu

jeBateja berkata...

aikkk...baw minyak wangi leh buat migrain ke...aiyokkk......ahakz...

Ardini Humaira berkata...

lom penah lagi yong. wah3 menarik ni ;)

munna berkata...

mesti best ni..tgh gatal kepala ada benda alah ni utk garu kepala

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...