Jumaat, 1 April 2011

:: A&w punya Float sodap ek?? Nak lagikkkkk!!!! ::

huu~ walaupon x dapat nak makan waffle..tapi xpe lah.next time cuba lagi..hope pekerja tu rajin-rajin la buat keje yer..kalo malas buat cakap jerk..xpayah nak tipu cakap lambat siap lah...dah habislah.saya geram tau!

oke ni gambar abe kiter..:p sakan dok makan aiskrim dalam float tu..patot nyer gambar yong la dalam entri ni..tapi semalam abe tanya "gambar semalam wak masuk tak dalam blog?" *erkkk? belom lagi...


pelik gak mamat ni.kadang tak suka bergambar..kadang suh amik gambar dia..dah tu posing macam perli yong jerk..*cubit baru tau!

4 ulasan:

IeRa berkata...

EHEHEE...
nampak cam sedap je yOng...
nak jugak! hihi^^

munna berkata...

KAK MUNNA PERNAH MASUK A&W NI SEKALI JE ITUPUN DULU MASA ZAMAN ANAK DARA

Amirrah Zawani berkata...

float a&w mmg terbaik lah.. lama dah tak minum.. teringin lah pulak =_=

niDa berkata...

suap kan awaaakkk.... bukan yong eh... the boy tu..hihihi

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...